Jak postupovat při tvorbě firemního webu

Před zadáním tvorby webových stránek vždy pečlivě zvažte, co všechno budete chtít na webu prezentovat. Je třeba se zamyslet nad budoucím vývojem a strategií firmy a tyto kroky konzultovat s odborníky. Následné složité úpravy a časté změny zadání tvorby webových stránek komplikují a zbytečně prodražují celý váš webový projekt, proto je se třeba zaměřit na její kompletní analýzu aby vaše nové internetové stránky nebylo nutné po pár měsících provozu přestavovat či složitě upravovat při změně vývoje strategie firmy.

Výběr dodavatele webových stránek

Při zadávání tvorby webových stránek je nejdůležitější zvolit správného dodavatele, který vám váš web vytvoří. Bohužel se lze setkat i s neseriózními dodavateli, kteří vám slíbí vytvořit webové stránky za velmi atraktivní cenu, avšak již během realizace webové prezentace se ukáže nutnost připlatit si další moduly či doplňkové služby které nebyly v ceně zahrnuty. Tato skutečnost samozřejmě celé webové stránky prodraží třeba až na několikanásobek původní ceny. V dnešní době by webové stránky mělo jít pohodlně spravovat přes administrační rozhraní, kde lze vkládat a upravovat nový obsah, přesto se ještě najde na trhu mnoho dodavatelů webů, kteří svým zákazníkům dodají pouze statické stránky, u nichž je pak každé rozšíření o nový obsah, či jenom obrázek zbytečně složité a tím pádem i drahé. Správný dodavatel vám pomůže  navrhnout celou koncepci s ohledem na budoucnost vašeho webu a vytvořit zadavací projekt. Návrh technického řešení by mělo být srozumitelné a propracované s ohledem na budoucí vývoj webu co se týká jak webových stránek, tak i jejich provozu na webhostingu či vlastním serveru.

Návrh obsahu a webdesignu

Při návrhu webdesignu je kladen hlavní důraz na jeho obsah. Atraktivní a moderní design webu zaujme vaše zákazníky a zákazníci si tyto webové stránky lépe zapamatují. Při jeho tvorbě je ale zásadní se rozhodnout pro obsah webových stránek, které pak rozhodují o rozložení grafických prvků pro co nejjednodušší uživatelský přístup. Správně navržený obsah hraje klíčovou roli pro správnou indexaci obsahu pro internetové vyhledávače a dává jasnou informaci pro vašeho potenciálního klienta. Uživatelé hledají jasné informace a ty je potřeba internetovou prezentaci nabídnout v přehledné a ucelené formě. Pečlivě si promyslete, která část webových stránek je pro vás nejdůležitější. Zvažte, zda chcete svým potenciálním zákazníkům například prezentovat již realizované projekty nebo potřebujete, aby zákazníci našli cestu do vaší kanceláře či skladu. Všechny tyto informace je nutné dobře zvýraznit a web jim přizpůsobit.

Webový administrační systém WebAdmin

Náš publikační vícedoménový systém WebAdmin je modulární administrační systém, který je schopen i za provozu webové prezentace doplňovat nové moduly (např. fotogalerie, eshop, atd) a nebo přidávat nové projekty (nové domény, miniweby) na jeden webhosting, což znamená značnou úsporu financí za náklady pro provoz a řízení webových prezentací. WebAdmin je plně uzpůsoben pro správnou optimalizaci pro vyhledávače a podporuje nejnovější standardy pro webové stránky. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je součástí každého nově vytvářeného projektu, protože dobře optimalizované stránky návštěvníci snáze najdou. SEO optimalizace vám dává i konkurenční náskok. Pomůžeme vám navrhnout obsah a strukturu prezentovaných informací a patřičná klíčová slova použitá pro váš web a firemní zaměření. Samozřejmostí je možnost sledovat a vyhodnocovat návštěvnost webu pomocí analytických nástrojů jako je počítadlo přístupu.

Webové stránky již dnes nemusí plnit jen informační sdělení, ale čím dál více webové stránky plní různé funkce jako například vedení a správu svých obchodních zástupců, docházku zaměstnanců a jiné mini aplikace. Pomůžeme Vám navrhnout vhodné moduly pro zjednodušení a zefektivnění vašeho podnikání.

Zeptejte se nás jak by jsem řešili vaši prezentaci či obchod na internetu...